تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

مامان تاراکمک میخواد

1393/4/15 22:22
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی مامانی دخمل نازم

ببخش دوهفته ای است ک نیومدم عزیزم راستش همش کار پیش اومد 

کمی هم خودم ناراحت بودم و خسته بابت این ک اصلا نمیتونم اراده کنم ک رژیمم رو حفظ کنم 36_12_15.gifفقط میخورم اصلا دست خودم نیس 0275.gifمیدونی بیشتر دلم شیرینی میخواد 

تارا اونجور ک باید ورزش نمیکنم اخه شبا و روز خواب کافی ندارم مثلا الان دارم ازخواب میمیرم ولی بابایی 

تازه اومده ازصبم ک همش درگیر مهمونداری بودم ی سره از ساعت 6 صب بیدارم دیشبم ک مثل همیشه 

چند بار بیدار شدی و شیر خوردی 

فعلا خوابی ولی تا من بخوابم بیدار میشی 

بگدریم 

بعدواکسن 4 ماهگی اصلا تب نکردی قد وزنت هم شکر خدا خوب بود

ولی الان چن شبه و روزه هر یک ساعت شی میخوری دکترمیگه مشکلی نیس اما من میگم 

نکنه شیرم کم شدهconnie_32.gif

امسال اولین ماه رمضونی هستش ک داری تجربه میکنی و فردا اولین افطاری میری

اوایل ماه چند شب رفتیم خونه عزیز تهران موندیم خوب بود و خیلی خوش گذشت یک روز رفتیم 

پارک با عمه لاله و لادن و ملینا فردای اونم رفتیم خرید کلا اونجا آروم بودی 

در هرحال دوهفته گذشته مامانت اصلا روبراه نبود تو عمرم این قدر بی اراده نبودم 

مامانا و دوستای گلم بهم بگید چکارکنم ک بتونم ارداه کنم و وزنم رو پایین بیارم 

همه بهم میگن تا6 ماهگی تارابدنم پف داره بعد اون باید برای لاغرشدن اقدام کنم

اما من خیلی چاق شدم اصلا راه رفتن هم برام سخته اما بخاطر بی خوابی همش عصبی ام و بی حالم

فقط دلم شیرینی میخواد 

شما بگید چکارکنم 

دکتر هم رفتم برای رژیم ولی خوب رعایت نمیکنم همین باعث ناراحتی منه................

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سانی
21 تیر 93 12:59
عزیزم من سر رشته ای تو رژیم اینا ندارم وگرنه حتما کمکتون میکردم