تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

تارا در آستانه ده ماهگی

1393/8/20 17:18
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من تارا دارم بزرگ  و بزرگتر و شیطون تر میشم مثلا الان حلقه های بازی رو کردم تو پاهام و نمیتونم درشون بیارم

و دارم بابامو صدا میکنم 

حالا هم ک بابا با کمی تاخیراومدگازش گرفتم بعللللللللللللللللللهههههههههههه وقتی عصبانی میشم گاز میگیرم

بله وقتی مامانمون رو صدامیزنیم و نمیاد با اعصابی کاملا کیشمیشی و گریه باهاش برخورد میکنم 

بازی باتوپ و حلقه ها و ماشین رودوست  دارم

عاشق ورزش کردن مامانم  از ته دل میخندم

سرسره بازی رو خیلی دوست دارم تاب بازی رو بیشتر 

میتونم ازکناره ها بگیرم و بلند شم و کلی ذوق مرگ میشم 

ماما آبه (حمام) بابا  به به 

کلی صداهای عجیب و غریب دیگه 

عاشق مردم وبیرون رفتنم مخصوصا لباسها رو ک میبینم غش میکنم

میمیرم برای لیموشیرین و موز خرما رو هم ک نگوYahYahYah

خلاصه شدیم این دیگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان هانا و آریا
24 آبان 93 3:51
ماشالله به دخمل ناز و شیطون
مامان آنیسا
27 آبان 93 16:58
ای وروجک شیطون بلا عزیزم ببوس این دخملی ناز و دوست داشتنی رو آنیسا هم لیمو شیرین خیلی دوست داره
خاله سانی
30 آبان 93 19:30
عزیزمم چقدر ناز شدی و شیطون