تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

تولدنه ماهگی

1393/9/9 20:51
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

تعجب نکنبد تاراخوابیده منم فرصت رو غنیمت شمردم و تند تند باسرعت بسیار بسیارعالی نت 

ب سرعت نور دارم تایپ میکنم فقط دانلود هرعکس نیم ساعت زمان میبره

این خرگوشک کادوی تولد مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این لباسارو هم بابایی زحمت کشیده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این سارافونم کادوی مهنازدوستمه ک برات سوئدآورده موقعی شما ب دنیا اومدی خاله ایران نبود 

آبان ماه برگشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجاهم تارا با پاش رفت توکیییییییییییییک 

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان هانا و آریا
10 آذر 93 16:16
سلام عزیزمممم تولد نه ماهگیت مبااااارک تارا جونم چه کادوهایی ، مبارکت باشه عزیزدلممم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خاله
مامان آنیسا
12 آذر 93 7:15
تارا جونم 9 ماهگیت مبارک عزیزم چه کادوهای خوشکلی مبارکت باشه عزیزم
مامان طاها و رها
18 آذر 93 8:06
تارا جونم نه ماهگيت مبارك
مامانی
18 آذر 93 10:50
نه ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان
19 آذر 93 20:46
تولد نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم
✿ارمیتا✿
23 آذر 93 19:33
سلام مامان تارا خانوم . چه دخمل خوشگلی دارین شما .... ماشالا.... من لینکتون کردم . اگر خواستین شما هم بکنید ...