تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

23تیر 92

1393/4/28 1:21
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خوشگل خوبی عسلک0290.gif

امروز جمعه 27تیر93 هست من و تو باهم دراز کشیدیم و من دارم تایپ میکنم تو هم نگاه میکنی0281.gif

اما 23 تیر 92 روزی خوب بود روزی ک برای اولین بار صدای قلبت رو شنیدم خیلی رویایی بود خیلی هیچ

وقت فراموشم نمیشه منو ببخش چن روزه مهمونی نشد بیام و سروقت بنویسم 36_2_59.gif

اون روز صب ب عنوان مدل رفتم ارایشگاه عصری هم حدود3 رفتم سونوگرافی بامامان جون خیلی استرس 

داشتم چن بار حالم بهم خورد تا نوبتم شد وقتی روی تخت دراز کشیدم و خانم دکترگفت فندق خانم 

6هفته ای هست قلبم از حرکت ایستاد دقیقا یه نخود بودی 0476.gif

اون روز تولد خاله مهنازم بود نمیدونی چقدر جا خورده بودم حیف ک بابایی باهامون نبود

اون شب ک اومدم خونه خیلی حالم بد بود کلا تهوع داشتم تاصبم چشم رو هم نزاشتم

بهرجهت بابا هم مثل همیشه خونسرد بود شاید یکمی هم دستپاچهYah

الان ک خوابیدی امیدوارم خوابای خوب ببینی فدات شم فندق مامان

 

پسندها (2)

نظرات (0)