تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

دومین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1393/4/28 1:47
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ماشاالله از بس تنبلم نمیام همه رو سروقت بنویسم مجبورم ی جاو غلط غلوط بنویسم

بعد از روز 23 تیر 24 تیرماه سالگرد عروسی من و باباس 

امسال هم قرار بود زودتر بیام ولی خب نشد من انقدر اشتیاق داشتم برای اون

روز ک نگو اما بابایی معمولی بود

چندین خط تایپ کردم ولی پاک کردم فقط خواستم بدونی ک وقتی روزهای 

5 ماهگیت رو طی میکردی دومین سالگرد عروسی من و پدرت بود

یادش بخیر 

ایشالا خودت عروس شی گلم

5-2

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان گل نسا
13 مرداد 93 6:28
مبارکه.ان شالله صدمیش!
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی هم چنین برای شما