تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

مامان تارا خسته خسته است

1393/6/5 18:04
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم خوبی 

امروز هم ب زور دارم مینویسم باورت میشه گیچ خوابم 

الان نزدیک یک ماهه نخوابیدی  نمیدونم چی شدی رفتیم تبریز و اومدیم و خوابت بهم ریخت از هفته پیشم ک 

واکسن زدی بدتر شد طول روز ک اصلا نمیخوابی شبا هم هر یک ساعت بیدار میشی 36_2_20.gif

نمیدونی ولی دیگه از بی خوابی خوابم نمیبره خیلی عصبی شدم 

همش گریه میکنی تو خواب و با گریه بلند میشی و تا شیر نخوری آروم نمیشی 

دیشب 12 خوابت برد ب زور 1 بیدار شدی همین طور تا صب از هشت صب تا الانم کلا یک ساعت خوابیدی 

نمیدونم چی شدی منم خیلی خسته ام اومدم خونه مامان جون نمیدونم بمونم یا برم بابا ک نمیاد 

36_2_59.gif

موندم شبا هم ک من تنها بابایی هم بیدارمیره میشه تو رو میزاره بقلم و دوباره میخوابه 

صبم تاشب خودمم و خودت

نق نمیزنم ولی خیلی خسته ام تارا کاش امشب چن ساعت پشت هم بخوابی 

پی نوشت 

الان چن روزه زانو درد هم ب مشکلات اضافه شده و همه چی رو ریخته بهم امروز رفتم دکتر و گفت خیلی 

باید مراقب باشم گفتم نی نی دارم گفت خلاصه استارحت کن

همین درد زانو باعث شده خیلی بی حوصله شم 

خلاصه کاش شبا بخوابی عزیزم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله سانی
6 شهریور 93 13:50
سلام مامان تارا چقدر دیر پست گذاشتین نگران شدم.شاید دل دردی چیزی داره که نمیخوابه.بد نیست ببریدش دکتر و بگید بیتابی میکنه.احتمالا یه شربت ارام بخشی چیزی میدن که اروم بشه.امیدوارم زانوتونم زودتر خوب بشه.روزتم مبارک تارا جوووون
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام خاله اصلا فرصت نشد یعنی تاراجان ماشالله فرصت نمیدن سعی میکنم همه رو بیام جبران کنم مرسی دوست عزیز ک یادمون میکنی
مامان گل نسا
6 شهریور 93 20:26
سلام مامان تارا .خوبه که اومدی!من یکی که حسابی درکت میکنم دختر منم شبا اذیتم میکنه.همین دیشب از خونه مامانم برگشتم.مامانم معتقد که گشنه شه!راست میگه فکر کنم تو این سن خوراکشون زیاد میشه.من تا لحطه آخر که بیداره بهش غذا و خوراکی میدم .دیشب تا 8 صبح فقط سه بار بیدار شد!خدا امشب رو هم به خیر بگذرونه ولی خواب روزش خوبه.خودش وقتی دوست داره میخوابه ولی خوابش با من تنظیم نیست منم نشده فعلا خودمو با اون تنظیم کنم.مراقب زانوت باش!تا خودت خوب نباشی نمیتونی با دخترت کنار بیای.روزت هم مبارک تارا جون....