تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

برای ی دونه دختر ناز مامان

1393/8/4 20:32
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

منو ببخش کمی درگیر مامان جون بودم بعد حاجی بابادیگه باید هواشو داشتم عزیز دلم 

امروز اگر خدا بخواد برات مینویسم شیطونک خانم

امروز اول محرم سال 93 ساعت 8 شب عزیزم شما بالاخره بعد از هشت ماه رضایت دادی شیشه شیربخوری 

ک مامانم توش آی میوه میریزه و بهت میده

همچنان ب لپ تاپ مامان علاقه داری و الانم ک داری رو صفه کلید میزنی

خب بریم سراغ شیرین کاریهاتون 

از همه مهمتر امروز بود ک برای اولین بار 4 ساعت بی وقفه خوابیدی

من هم ک از فرصت استفاده کردم زی و خوابیدم 

علاقه عجیبی ب  تلویریون پیدا کردی خصوصا تبلیغ خوردنیها 

مثلا پفک ک تبلیغ میکنه شرو میکنی ب نشان دادن هیجانات 

اما 

تو میتونی بگی ماما و بابا و ب آب بازی میگی آبه در حموم ک باز میشه دیگه تارا ناز غش 

میکنه و همین طور وقتی تبلیغ های خوارکی رو میبینی میگی هام هام و دست میزنی 

تا میگیم تارا دس دسی کن دست میزنی 

برای بیرون رفتن ک دیگه نگو یک ددری ب تمام معنا در خونه رو باز میکنم آواز میخونی بیا 

و ببین 

این روزا همش باهم دوسه ساعتی ب یمن هوای آفتابی پاییز میریم پیاده روی تا بلکه مامان کمی از چربی هاش کم شه بعدم میریم ورزش19.gif

شماهم حسابی سرسره بازی میکنی و کلی دوست پیدا کردی

بعدم باگریه میای خونه ببین ک چقدر شیطون شدی 

ازطرفی حسابی شکمو هم شدی 

فعلا تلاش بی وقفه برای چهاردست و پارفتن داری امانمیتونی 

دیگه بگم ک حسابی میشنی تو روروک و حال میکنی عزیزم منم ی خورده بکارام شاید 

برسم ولی هنوزم دنبال من گریه میکنی

این چن وقت نشده زیاد عکس بگیرم دوربین مشکل داشت حالا چن تایی میزارم ببین

دیگه رسما توسفره هرچی باشه میخوری هرپی هم غذا برای خودن درست میکنم 

بی فایده اس 

چن روز آینده باید بریم خونه مامان جون اخه بابا جون و مامان جون میرن تبریز چهلم

حاجی بابا من و تو و خاله ها بابایی باهم میمونیم

اما یازم اما

8ماهگیت هم مبارک برات کیک نگرفتم آخه مناسبت نداشت ایشالا ماه بعد

   

              

                       

        

ی کاردیگه هم میکنی اونم اینه ک وقتی بهت هام میدم با دستت نازم میکنی

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامی فاطمه
4 آبان 93 21:27
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان آنیسا
5 آبان 93 15:34
می بینم که حسابی شیطون بلا شدی عزیز خا له
مامان هانا و آریا
7 آبان 93 3:07
انشالله همیشه پستهای شاد از تارای ناز بذاری برامون عزیزم میبینم که تارا کوچولو هم شیطنتاش داره به اوج میرسهههه
مامانی و بابایی
پاسخ
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون حتما