تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

مهمونی عمه لادن

1393/5/5 12:30
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی عسل محبت

خوبی جیگر خانوم چه خبر ا چیکار میکنی الان ک داری خاطرا ت میخونی چن سالت شده زندگی خوب میگذرهبوس

الان ک گیر دادی ب پایه های میز میخوای بهر نحوی هست بزاریشون تو دهنت Meemo Rabbit emoticon

اما مهمونی خونه عمه لادن مثه چن ماه اخیر با گریه و جیغ تو همراه شدMeemo Rabbit emoticon

از لحظه ورود ب همین شکل بودی تا وقتی بیاییم

اون روز کلی تیپ زدیم اون لباست ک عمو علی برات از چین آورده بود رو تنت کردم ی لباس ناز موهاتو 

درست کردم و خودم و بابا هم حسابی پوشیدیم ک چی اونجا عکس بگیریم 

ولی زهی خیال باطل ک شامم نشد بخوریم 

از  طرفی مامان آیسان هم ک دوماه از شما بزرگتره و نوه عمه باباس از آب گل آلود ماهی میگرفت

دقیقا بهمین شکل رو مخم راه میرفت 

ک تو بچه رو لوس کردی بقلی کردی چرا غذای کمکی نمیدی چرا موهاشو کوتاه نکردی چرا تو جمع نمیبریش

من  چون هیچ وقت ب کسی جواب نمیدم حتی ازش نپرسیدم چرا کمر ابسان قرمز شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر کن شما با اون هم وزن بودی 

راستش شیش دونگ حواسم ب تو بود از طرفی کلا اخلاقم سکوته هم من هم بابایی 

فکرکن بابایی ک هیچ وقت چیزی نمیگه هی سرخ و سفید میشه 

عمه لادن اما کلی بهم انرژی داد هم عمه لاله و حتی عزیز 

از طرفی کلی با ملینا دخترعمه ات کلی بازی کردیم 

در کل حیف نشد عکس بگیریم 

نمیدونی اون شب چقدر ناراحت بودم تا خود صب خوابم نبرد ک یعنی من تو رو بد عادت یا حتی لوس بار اوردم

بهرحا ل تموم شد 

کم کم سعی میکنم رژیم رو درست تر رعایت کنم اگر بشه تا تولدت وزنم بیاد پایین 

خب نی نی ناز مامان الان دیگه کم کم صدات داره در میاد بیام پیشت ببینم چی شده 

راستی دوستتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررم عسلکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)