تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

عید فطر

1393/5/7 8:06
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گل عیدت مبارک 

خوببببببببببببببببببیییییییییییییییییییییی منم خوبم الان یک وبلاگ خوندم گریه ام گرفت........

اولین عید فطرت مبارک مامانی قربونت برم ک هر روز برام شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی

ناراجان عزیزمامان 

از دیشب سعی کردم بهت غذا بدم راستش ب بهونه عید گفتم خوبه 

تو خوب خوردی البته چون خیلی ترسو تشریف دارم بهت لعاب برنج رقیق دادم تا کم کم عادت کنی 

البته نمیدونستم چقدر هرکس ی چیزی گفت اما من 5 قاشق چایخوری دادم امیدوارم درست باشه

حالا کم کم زیادتر و متنوع میشه عزیزم

تو هم ک شکمو وای وای میخواستی قاشق رو هم بخوری

راستش چن جا دیدم نوشته لعاب برنج ارزش نداره از لحاظ غذایی 

من این مدلی درست کردم 

برنج رو شستم گذاشتم خوب پخت بعد ک له شد از صافی رد کردم 

نمیدونم خوب بوده یانه

بهرجهت اولین غذایی ک بعد شیر مامان خوردی لعاب برنج بود در تاریخ 7مرداد 93

در هفته اول شش ماهگی 

راستی بابایی میگه وزن و قدت رو بزارم تا بدونی چ جوری رشد کردی 

منم گفتم باشه ولی باید برم بهداشت همش دقیق یادم نیس 

میبوسممممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان گل نسا
13 مرداد 93 6:23
سلام مامانی مبارکه.انقد نترس گل نسای من تو 5/4 ماهگی ازین چیزا میخورد اونم یکی دوبار بعدش شد فرنی رقیق بعد حریره 16 تیرم اولین سوپشو خورد.البته یه کمی دل درد شد و تاهفته پیش سوپ تعطیل شد.ولی این هفته 2 باری بهش دادم...شکر خدا دوست داره.
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی من خیلی حساسم ولی خب کم کم دارم بهش غذا میدم