تاراجوووون عسل مامانتاراجوووون عسل مامان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
بابامحمدبابامحمد، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامان منیرمامان منیر، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
پیمان آسمانی عشق پیمان آسمانی عشق ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

برای تارای مامان و بابا

عسلی مامان

1393/5/7 8:39
152 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزا ک شیر میخوری دستت رو میزاری دهنم نمیدونم چرا ولی انقدر اصرار میکنی تا هنم رو باز کنم و شروع 

کنم ب خوردن انگشتات یا بوسیدن دستت 

دختر بخشنده ای هستی مامان جون میگه میخوای تشکر کنی الهی قربونت برم

این شعری ک هر روز باهم میخونیم

سلام ب روی ماهت ستاره آی ستاره 

چراغ آسمونی از تو لاک ابرپاره 

از آسمون زیبا من نگاه میکنی 

اسم قشنگی داری دوست دارم میدونی 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مهدیه مامان یسنا
7 مرداد 93 16:16
سلام عزیز دلم.ممنون که به وب دخملم اودی. ماشالا هزار ماشالا.چه دخمل نازی داری منیر جون.خدا حفظش کنه. من از وسطای 5 ماهگیش شروع کردم.یعنی نذاشتم 5 ماهش تموم بشه.الانم دیگه بهش همه چی میدم تقریبا.ولی خیلی کم. مثلا رو قوطی سرلاک نوشته 8 قاشق غذاخوری در یک لیوان اب من خودم 4 قاشق چای خوری در 1/4 استکان درست میکنم میدم بهش.
مامان یسنا
9 مرداد 93 18:42
سلام گلم.فدات خانومی. کار خوبی کردی.منم اوایل به یسنا فرنی میدادم ولی چون یکم رفلکس معده داشت همشو بالا میاورد. واسه همین سرلاک خارجی خریدیم.یه با هم غنچه خریدم.که دوتاشونم خوب بودن.ولی سرلاک خارجی یکم بهتر بود.
خاله سانی
11 مرداد 93 14:23
عزیز دلم هزار ماشا.. چقدر ناز شده
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم بلا هم شده خاله جون